🎯 رازهای تبلیغ مؤثر در تلگرام ادز

🎯 رازهای تبلیغ مؤثر در تلگرام ادز

امروز نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات در #تلگرام_ادز را با شما به اشتراک می‌گذاریم. بیایید بررسی کنیم چگونه هر عنصر را به بهترین شکل تنظیم کنیم تا نتایج عالی بگیرید:

1️⃣ نام کانال = عنوان تبلیغ

نام کانال شما، همان عنوان تبلیغ شماست. درواقع تلگرام عنوان تبلیغ را از روی نام کانال شما برمیدارد و به کاربر نشان میدهد. 
برای بازدهی بیشتر:
- با نام کانال در کمپین‌های تبلیغاتی خود بازی کنید.
- از کلمات تحریک‌کننده و ارزش‌های مخاطب استفاده کنید(منظورم 🔞نیس😶).
- نرخ تبدیل بهترین نام‌ها را برسی کنید.

🚫دقت کنید که بعد از تایید شدن تبلیغ توسط تلگرام ، اگر نام کانال را ادیت کنید ، دوباره به وضعیت درحال برسی توسط تلگرام برمیگردید. و باید دوباره توسط تیم تلگرام ، تبلیغ شما برسی شود.💢


2️⃣ تصویر پروفایل کانال همون عکسیه که کاربر تو تبلیغ میبینه

درواقع تصویری که کاربر میبینه، عکس پروفایل کانال شماست
برای جذب بهتر:
- تصویری بزارید که توجه مخاطب را جلب کند و با موضوع کانال هم‌خوانی داشته باشد.
- با رنگ‌ها و سبک‌ها خلاقانه برخورد کنید.
- مطمئن شوید که در اندازه کوچک هم واضح است.

🚫دقت کنید که بعد از تایید شدن تبلیغ توسط تلگرام ، اگر پروفایل کانال را ادیت کنید ، دوباره به وضعیت درحال برسی توسط تلگرام برمیگردید. و باید دوباره توسط تیم تلگرام ، تبلیغ شما برسی شود.💢

📌 پیام‌های پین‌شده:

بهترین محتوا را در صدر قرار دهید.
اطلاعات مهم درباره کانال ارائه کنید.
پیشنهادهای ویژه برای مخاطبان جدید اضافه کنید.
تیبل آف کانتنت برای دسترسی سریع به محتوا فراهم کنید.


4️⃣ استراتژی محتوا در زمان تبلیغ

محتوای قوی منتشر کنید.
تعداد پست‌ها را افزایش دهید.
محتوای تعاملی اضافه کنید.
مخاطبان را به بحث و مشارکت تشویق کنید.
کامنت ها را پاسخ دهید.


💡 نکات حرفه‌ای:

- خدمات خودتون رو به صورت شفاف تو متن تبلیغ بیان کنید.
- از کد های تخفیف و تخفیف های دوره ای برای مشتریان جدید که از طریق تبلیغ میآیند تعریف کنید.
- اگر کسب و کار شما ربات دارد،سعی کنید بعد از یک هفته که کاربر ربات شما را استارت کرد ولی خریدی انجام نداد به او پیام ارسال کنید و پیشنهادات شگفت انگیز دهید تا آنها را به مشتری وفادار تبدیل کنید.
- تبلیغ خود را در کانال و ربات رقبا نمایش دهید؛ با این روش کسانی که جذب خواهید کرد، 100 درصد مشتری هستند.


یادتان باشد، موفقیت در #تلگرام_ادز به ترکیب دقیق تبلیغات و محتوا و خدمات باکیفیت بستگی دارد. تبلیغ افراد را جذب می‌کند، اما کار مداوم و محتوای جذاب است که آن‌ها را حفظ می‌کند.👆 نکات را ذخیره کنید و با همکاران خود به اشتراک بگذارید تا همیشه این راهنمای کاربردی در دسترس باشد! 🔥

 

〰️〰️〰️〰️〰️
📢 @AdzPlatform
🤖 @TgAdsPlatformBot




Dec 05، 2024