شرایط و قوانین استفاده از سرویس

2. الزامات بنر های تبلیغاتی

2.1. مطالب تبلیغاتی باید مطابق با کلیه قوانین، قوانین و مقررات قابل اجرا، شرایط خدمات فعلی، شرایط سرویس تلگرام، خط مشی رازداری تلگرام، شرایط و قوانین فروشگاه App Apple و Google Play باشد.

2.2. مطالب تبلیغاتی باید با خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات تلگرام مطابقت داشته باشد. مطالب تبلیغاتی نباید به موضوعاتی که در خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات/محتوای ممنوع نشان داده شده است، مرتبط باشد.

2.3. شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که خط مشی ها و دستورالعمل های تبلیغات را به روز کند. (و موضوعات در بند 2.2)

الف> 3. حقوق و تعهدات

3.1. شرکت ممکن است به صلاحدید خود:

(a) مطالب تبلیغاتی را بررسی کند تا مطابقت آنها با تمام قوانین، قوانین و مقررات قابل اجرا، شرایط و ضوابط فعلی، خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات تلگرام باشد. شرکت در انجام بازبینی به چارچوب زمانی متعهد نیست؛

(b) خدمات را بدون هیچ گونه مسئولیتی خاتمه یا تعلیق کند چنانچه با سیاست های ما سازگار نباشد. از جمله: حاوی عناصر تبلیغات نامناسب باشد، یا صراحتاً استانداردهای اخلاقی و اخلاقی پذیرفته شده عمومی را نقض کند. با ارزش‌ها و اصول شرکت، از جمله موضع شرکت در مورد حقوق اساسی بشر، مغایرت داشته باشد. آزادی بیان و حریم خصوصی داده ها را به خطر بیندازد؛

(c) درخواست مستندات در مورد مواد تبلیغاتی، از جمله، مجوزها/گواهینامه‌های مربوطه برای کالاها/خدمات دارای مجوز، توافقات با مشتریان تبلیغ‌کننده برای توزیع کالاها/خدمات حاوی حقوق مالکیت معنوی باشد، و ارائه خدمات را تا زمانی که چنین اطلاعاتی برای رضایت شرکت ارائه نشود، به حالت تعلیق درآورد؛

(d) درخواست هر گونه سند در مورد وضعیت حقوقی آگهی‌دهنده، از جمله، اسناد قانونی، شماره مالیات، محل اقامت و جزئیات مربوط به آن، اختیارات و حقوق نمایندگان، و تعلیق ارائه خدمات تا زمانی که چنین اطلاعاتی برای رضایت شرکت ارائه نشود؛

(e) هر گونه اطلاعات مربوط به آگهی‌دهنده و مواد تبلیغاتی را که باید توسط هر مرجع نظارتی یا حسابرس طرفین، از طریق فرآیند قضایی یا اداری برسی شود، انتقال دهد.

(g) هر زمان که بخواهد با آپلود یک نسخه به روز شده از شرایط خدمات در وب سایت خود، که در اینجا قابل دسترسی است، تغییراتی در شرایط خدمات ایجاد کند: https://ads.telegram.org/tos؛ و

(h) موجودی آگهی‌دهنده را که هنوز مصرف‌نشده‌اش پس از دو سال عدم فعالیت در حساب آگهی‌دهنده، برداشت کند.

(i) شرکت هیچ تعهدی و ضمانتی برای زمان تایید شدن یا رد شدن تبلیغات که در مرحله "درحال برسی توسط تلگرام" هستند ندارد.

3.3. تبلیغ کننده باید:

(a) مسئولیت کامل انطباق مطالب تبلیغاتی قرار داده شده ، با کلیه قوانین قابل اجرا را بر عهده بگیرد.

(b) هر گونه اطلاعات، اسناد و سایر مطالبی را که شرکت ممکن است هر از گاهی مطابق با بندهای 3.2(c) تا 3.2(e) فوق درخواست کند، به سرعت در اختیار شرکت قرار دهد؛

(c) متن تبلیغاتی را (درصورتی که مناسب برای سنین پایین نیست)، با ذکر رده سنی افرادی که برای آنها خطاب شده است و هر نشانه دیگری علامت گذاری کنید. تبلیغ کننده تنها مسئول برچسب زدن صحیح مواد تبلیغاتی است؛

(d) به هیچ شخص ثالثی اجازه نمی دهد با استفاده از حساب خود پیشنهادی را در مزایده ارائه دهد؛

(e) درک می‌کند و موافقت می‌کند که در لحظه‌ای که آمار مربوطه در پلتفرم تبلیغات تلگرام در دسترس او قرار می‌گیرد، سرویس‌ها به‌طور کامل ارائه شده و تسویه‌شده تلقی می‌شوند.

(f) درک می‌کند و موافقت می‌کند که مسئول ارزیابی، کسر، اعلام و پرداخت هرگونه مالیات و سایر پرداخت‌های اجباری در ارتباط با سرویس‌ها است،

3.4. تبلیغ کننده ممکن است:

(a) درخواست خدمات را با ایجاد تبلیغات در پلتفرم بدهد؛

(b) از رابط‌های پلتفرم تبلیغات تلگرام برای تعامل با تبلیغات خود استفاده کند، به عنوان مثال. تبلیغات را راه اندازی کنید و آنها را در حالت تعلیق قرار دهید، تغییراتی را متن و تعداد بازدید هر نفر از تبلیغ ایجاد کند

(c) از آمار مطلع شود.

4. شرایط پرداخت

4.1. اطمینان از واریز صحیح تنها بر عهده تبلیغ کننده است. شرکت مسئولیتی در قبال خطاهایی که تبلیغ‌کننده در پرداخت های خود مرتکب شده است نخواهد داشت.

4.2. وجوهی که به موجودی تبلیغ‌کننده منتقل شده‌اند اما هنوز برای تبلیغات هزینه نشده‌اند، اعتبار تبلیغاتی پیش‌پرداختی محسوب می‌شوند که صرفاً برای کسب تبلیغات و ارائه خدمات میتواند استفاده کند. این بدان معناست که موجودی مصرف نشده توسط تبلیغ‌کننده قابل برداشت، انتقال به حساب دیگری یا بازپرداخت نیست.

4.4. موجودی مصرف‌نشده آگهی‌دهنده پس از دو سال عدم فعالیت مداوم از بین می‌رود، در این مرحله، مانده باقی‌مانده آگهی‌دهنده خالی می‌شود و به عنوان درآمد شرکت حاصل از خدمات تبلیغات در نظر گرفته می‌شود.

5. مسئولیت

5.1. در صورت عدم رعایت یا اجرای ناکافی تعهدات مربوطه توسط طرفین تحت این موافقتنامه، طرفین مسئولیتی را بر اساس قوانین قابل اجرا متحمل خواهند شد. به جز اینکه شرکت مسئولیتی در قبال عدم انجام یا اجرای نادرست توافق نامه ناشی از خرابی شبکه های مخابراتی و انرژی، اثرات نرم افزارهای مخرب یا اقدامات متقلبانه توسط اشخاص ثالث ندارد.

5.2. شرکت تمام تلاش ممکن را برای ارائه بهترین خدماتی که می تواند انجام می دهد. با وجود این، علی‌رغم بند 5.1 بالا، این سرویس‌ها «همان‌طور که هست» و «در صورت موجود بودن» ارائه می‌شوند و شرکت هیچ تضمینی نمی‌دهد که سرویس‌ها همیشه بدون خطا باشند، یا اینکه بدون تأخیر و اختلال کار کنند. شرکت از تمامی ضمانت‌ها، اعم از صریح یا ضمنی، از جمله ضمانت‌های ضمنی خرید و فروش انصراف می‌دهد.